تاثیر ورزش بر سلامتی

ورزش به همراه ترازوی هدیه

فهرست مطالب

ورزش مداوم سلامت شما را تضمین می کند

محققان بر این باورند که ورزش روزمره و مداوم حتی دقایقی در روز می تواند سلامت جسمی و روانی شما را کاملاً تحت تاثیر بگذارد. ورزش می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سکته مغزی، دیابت و سرطان را کاهش دهد. ورزش کردن نیازی به هزینه ندارد و تاثیر آن فوری می باشد.

ورزش برای هیچ سنی محدودیت ندارد تنها شکل و شمایل مختلفی به خود می گیرد. در هر سنی با هر فیزیک بدنی که هستید می توانید ورزش کنید و سلامتی را به خود هدیه دهید.

تاثیر ورزش بر شخصیت شما

ورزش کردن مزایایی دارد که شاید کمتر کسی به اهمیت آن ها توجه کند. ورزش علاوه بر اینکه برای شما تناسب اندام را به ارمغان می آورد سبب ایجاد اعتماد به نفس در شما می گردد همچنین خطر ابتلا به میگرن، زوال عقل، استرس و افسردگی را کاهش می دهد.

دسته سنیمیزان ورزش پیشنهادیفعالیت پیشنهادی
3 تا 5 سالهر روز در تمام طول روزفعالیت های بدنی نشاط آور و مفرح
6 تا 17 سالروزانه 1 ساعتفعالیت های بدنی مقاومتی و مفرح
18 تا 64 سال150 دقیقه در هفتهپیاده روی یا ورزش های مقاومتی
65 سال به بالا150 دقیقه در هفتهپیاده روی و فعالیت های متعادل

ورزش خطر ابتلا به چه بیماری هایی را کاهش می دهد؟

  • بیماری های قلبی و سکته
  • سکته مغزی
  • میگرن
  • افسردگی
  • استرس
  • زوال عقل
  • دیابت نوع 2
  • سرطان
  • و…

انتخاب ورزش مناسب برای هدفتان

ورزش به طور عمومی برای تمامی افراد فارغ از سن، جنسیت و نژاد امری مهم، مفید و حیاتی است. افراد فعال طول عمر بیشتری دارند و در طول زندگی نیز از سلامت جسمی و روانی بالاتری برخوردار هستند. این دسته از افراد کمتر به بیماری مبتلا می گردند.

ساده ترین و عمومی ترین حالت پیشنهادی ورزش کردن، پیاده روی و دوچرخه سواری است. برای مثال اگر هر روز به جای ماشین از دوچرخه برای رفتن به مدرسه،دانشگاه یا محل کار استفاده کنید سلامتی خود را تضمین کرده اید.

ترکیب ترازو و ورزش

پس از یک روز ورزش و فعالیت های بدنی طاقت فرسا بهترین چیزی که به شما انگیزه می دهد که روز بعد پرشور تر به فعالیت ادامه دهید یک ترازو است که با آن خود را وزن کنید و تاثیرات فعالیت های خود را بررسی نمایید. ترازوهای هدیه بهترین انتخاب برای رسیدن به تندرستی می باشند.

خرید ترازو دیجیتال

ترازوهای دیجیتال هدیه مناسب برای خانواده، در طرح ها و رنگ های گوناگون با قابلیت اعلام وزن به زبان پارسی به بازار عرضه می شوند. اگر نیاز به بررسی تمام فروشگاه داشته باشید تا ترازوهای خانواده مدل های دیجیتالی و آنالوگی را نیز بررسی کنید میتوانید از کلید زیر استفاده کنید.

[wpdiscuz_comments]