مزایا و معایب استفاده روزانه از ترازو

رژیم غذایی با ترازو هدیه

فهرست مطالب

آیا باید خود را وزن کنیم؟

وقتی رژیم غذایی جدیدی را شروع میکنیم یکی از سوالاتی که برای همه ما پیش می آید این است که آیا باید به صورت روزانه و مداوم خود را وزن کنیم و از تغییرات آن مطلع شویم یا صرفاً اجازه دهیم تغییرات در طولانی مدت بر ما اثر بگذارند. در ادامه این سوال را با هر بررسی خواهیم کرد.

پس از دریافت برنامه غذایی سالم و یا شروع یک ورزش شما بلافاصله به این فکر می افتید که آیا باید وزن خود را روزانه بررسی کنم یا خیر. پاسخ به این سوال دقیقاً همانند تمام سوالات مرتبط با سلامتی چندان ساده نخواهد بود. در ابتدا به یاد داشته باشید که قصد شما از این کارها صرفاً لاغر و کوچکتر شدن است یا رسیدن به اعداد و ارقام خاص.

اهمیت دانستن وزن برای لاغری

در حالت کلی دانستن وزن دقیق ترین راه برای رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده آل می باشد. مثلاً شما میتوانید بدن خود را اندازه بزنید یا از تنگ و گشاد شدن لباس هایتان متوجه تغییر سایز خود شده و عددی را تخمین بزنید اما هنوز هم داشتن یک ترازو می تواند بهترین راه دانستن عدد دقیق وزن باشد. از همه مهم تر دانستن وزن می تواند باعث ایجاد یک شور انگیزشی در شما شود.

چرا ترازوی هدیه را انتخاب کنیم؟

  • دقت اندازه گیری های گوناگون بسته به کاربرد
  • طرح ها و رنگ های جذاب
  • دارای 1 تا 3 سال گارانتی با خدمات پس از فروش
  • عرضه در مدل های گوناگون آنالوگ، دیجیتالی و آشپزخانه
  • قیمت بسیار مناسب
  • کیفیت بالای کالای ایرانی

تاثیر وزن کردن مداوم بر لاغری

اگر تمایل دارید که به صورت روزانه به روی ترازو رفته و خود را وزن کنید و متعهد هستید که سایز یا وزن خود را پایین بیاورید (یا بالا ببرید) جالب است که بدانید تحقیقات نشان دهنده ی آن است که افرادی که به صورت روزانه وزن خود را مورد بررسی قرار داده اند در رسیدن به وزن دلخواه خود موفقیت بیشتری کسب نموده اند تا آن دسته از افرادی که هفته ای یکبار وزن خود را فهمیده بودند.

از نکات مهم وزن کشی روزانه این است که کوچکترین تغییرات اعمال شده بر روی بدنتان را خواهید آموخت و می توانید برای روزهای بعد برنامه ریزی کنید.

پیشنهاد ما ترازوی هدیه

حال که به اهمیت وزن کردن مداوم پی برده اید وقت آن رسیده تا بهترین وسیله کمکی برای کاهش یا افزایش وزن را به شما معرفی کنیم. ترازوهای هدیه در مدل های آنالوگ، دیجیتال و آشپزخانه میتوانند راهنمای مناسبی برای شما در راه رسیدن به تندرستی و زندگی سالم باشند.

[wpdiscuz_comments]